Julafton.....

171507-979
och jag är vaken alldeles för tidigt.
Det är så typiskt att ryggen ska ge sig till känna idag av alla dagar
nu när den varit bra den senaste veckan.
Känner mig nästan lite otursförföljd.=)
Dessutom upptäckte jag när jag klev upp att Ella börjat löpa......jag
visste ju att det var på gång men hade hoppats på att slippa ha
löpbyxor på henne idag.
Vilda är också på gång......inget man ser fram emot precis men det
brukar gå ganska bra ändå.
Skönt om de löper något så när samtidigt.
Klockan 13 ska vi vara hos mina svärföräldrar så vi behöver inte
stressa och jag hinner förhoppningsvis somna om en stund till.
Prinsessorna kommer att tycka att de hamnat i paradiset när det
blir lite liv och rörelse runt dem.....vi blir 9 stycken allt som allt.
Det är nog bäst att jag kryper ner i sängen och försöker slumra
en stund till om jag ska orka vara uppe en stund ikväll.
En riktigt fröjdefull jul önskar vi er.
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag önskar dig en riktigt fin jul vännen min.
Allt gott
Kram

2007-12-24 @ 07:25:29
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Tack! Vi önskar er en God Jul med =)
Kram =)

2007-12-24 @ 08:33:50
Postat av: A n n a

Håller tummarna & tänker på dig..hoppas det går bra! Julkram...

2007-12-24 @ 08:42:02
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: LillBlomman

En stor julkram till dig och vovvarna! Läst ikapp lite! Vilken superfin gran ni har!!! Underbara kort har du gjort också! Hoppas att ryggen håller sig på plats, min gör sig påmind just nu men ska försöka att ta det lugnt! Vi är många och allt måste inte vara perfekt!!! Försöker intala mig det! Kram!

2007-12-24 @ 09:18:00
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Dorran

Tack för både tillönskningen och julkortet.
Hoppas du får en lugn och skön julafton.
Men mest önskar jag dig ett mycket friskare och skönare 2008. Det måste väl ge sig någon gång.
Julkramizzar från oss i bosis.

2007-12-24 @ 09:41:58
Postat av: Nalle

Kikar in så här på julafton och önskar att dagen blir bra !
Julkram

2007-12-24 @ 09:51:16
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Znogge

Tittar in och önskar dig och de dina en riktigt härlig julhelg! Hoppas inte ryggen ställer till det allt för mycket för dig i dag!
Julkram!

2007-12-24 @ 12:39:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: elsamaja

Hej på dej.
Så mycket fina julstämningsbilder du har här, julgranen, julklapparna och ljus/ljuslyktor i olika former.
Vi har också en liten löptik just nu, så jag var iväg och köpte tikskydd till henne häromdan, har inte använt det förut, så hon var INTE glad när hon fick på dom i gårkväll, sprang och drog baken i golvet ungefär som tjuren Ferdinand gör, på den tecknade filmen, när han satt sej på biet.
Jag känner mej som överkörd av tåget idag, efter två dagars förberedelser, med bakning och matlagning, det har varit så roligt, så jag har ångat på, men det straffar sej idag, både kroppsligt och mentalt, att jag aldrig lär mej "morr".
Nåväl, nu är det julafton, och det ska bli mysigt, vi blir samlade här alla utom Tommys tjej, som är hs sina föräldrar.
Han jobbar fram till klockan 3, för dom bönade och bad att han skulle ta det, när han kom från pluggandet i Kalmar, det ger ju ett bra tillskott i kassan för honom, men han har bakjour dessutom, och den ordinarie killen är inte så van, så risken är att han får ut och jobba mera.

Nu ska ni ha en riktigt god jul

Kram

2007-12-24 @ 13:12:04
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0