Fredag.

171507-890
En så länge känns magen ganska bra.....kanske kan jag komma
i väg till Birsta en sväng i dag med mamma.
Panduro Hobby öppnar sin butik idag och så klart är jag nyfiken
på vad de har.
De brukar ha lite fina små burkar nu till jul som man kan lägga
godis i.......vi ska ju göra julgodis imorgon så det skulle vara kul
att ha något fint att lägga dem i.
Jag ska passa på att köpa ett par julklappar också.......orkar nog
inte gå så länge så vi får se vad som hinns med.
Anders är ledig idag så han får vara med vovvarna och mysa.
Han behöver vila....det har varit långa dagar på jobbet ett tag igen.
Ja så ser dagen ut för oss om allt går som planerat.
Ha en härlig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken vacker lykta!!! Suck, dessa julklappar... Vi ska ta ett krafttag i helgen:))) Misstänker att jag kommer att vara helt slut efter det men... Hoppas att du kommer iväg, som sagt, Panduro är rätt skoj:))) Ha en mysig fredag, vännen! Kram

Postat av: Christina

Så vackert....skönt att du är bättre idag.
Önskar dig en riktigt skön dag vännen
Kram

2007-12-07 @ 08:59:43
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Witch

Ha en trevlig dag på panduro vännen :) Har du sett Tildaburkarna - dom är ljuvliga !
Här är det sjukt och eländigt, känns som det aldrig tar slut :(
*kraaam*

2007-12-07 @ 12:05:28
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: A n n a

Dom där värmeljus hållarna är så fina..ett vackert sken!
Kram på dig hoppas dagen varit bra..puss på er allihopa..ja ok Anders oxå ;)

2007-12-07 @ 15:22:02
Postat av: Znogge

Låter precis lagom tycker jag, din dag alltså! Julgodiset väntar vi med för annars är det slut före julafton!
Kram och ha en fortsatt bra fredag!

2007-12-07 @ 16:27:21
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0