Bättre.

171507-940
Jag är feberfri nu på morgonen......hoppas det håller sig så hela dagen.
Har fortfarande en hemsk hosta men sånt kan man kanske måsta
dra på ett tag.
Nu gäller det bara att samla kraft igen för att orka fixa de sista
julklapparna.
Vi ska åka ut en sväng imorgon så jag får se till att vila idag.....inte så
svårt när jag inte orkar göra något annat.
Pysslade faktiskt en stund igår men började känna mig yr efter ett tag
så kroppen är riktigt trött nu.
Vi orkade inte få upp någon julgran igår så vi gör ett nytt försök idag.
Måste erkänna att jag gillar dagarna efter jul mer en de här sista
dagarna före julafton......det är så mysigt när allt har lugnat ner sig
och man bara får vara hemma och skrota.
Anders är ledig tom den 6/1 så vi kommer att ha tid att bara vara och
samla nya krafter.
Barnen fyller år 8 och 9 januari så lite presentshopping blir det också.
Efter deras födelsedagar är det väl dax för mig att prova en
Enbrelspruta.....känns gruvsamt men förhoppningsvis ger den det
resultat vi vill ha.
Nu ska jag göra en bloggrunda och se hur ni har det så här dagarna
innan julafton.
Ha en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vill bara titta till dig vännen och önska dig en skön dag
Kram

2007-12-18 @ 11:13:28
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas du får vara feberfri resten av dagen och kanske orkar få in granen också. Men än är det några dagar kvar...
Kramar!

2007-12-18 @ 12:29:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: A n n a

Nu har jag fått min medicin så nu hoppas jag att jag kommer igång igen...
Krya på er nu ;)

2007-12-18 @ 12:56:47
Postat av: Marina

Krya på dig..Jag håller tummarna att ni orkar göra det ni vill innan jul och att du får prova Enbrel sprutan..
Jontes fanns inte inne så jag måste ner till apoteket på torsdag och hämta...
Kram på dig!

2007-12-18 @ 14:44:19
Postat av: Ninni

Jobbigt att hosta..får du sova på nätterna??

Ha det gott..kramen

2007-12-18 @ 16:26:29
Postat av: Stina

Var rädd om dig, vännen. :-) Kram Stina

2007-12-18 @ 17:24:30
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: netha

Hoppas krafterna kommer tillbaka fort nu, men det som inte hinns det hinns inte och det blir jul ändå.
Imorrn skall jag köpa gran för nu är det bäst att passa på så inte jag med ligger, för nu ligger gubben med feber och hosta, så då kanske jag med åker på´t.
Krya på dig.

2007-12-18 @ 18:16:31
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0