1:a advent.

171507-887
Ute regnar det så nu försvinner väl snön vi fått och det blir isigt och
halt istället.=(
Jag hade så ont i magen hela dagen igår att jag hoppade över
tabletten jag fått som ska göra att jag inte har så ont i ryggen på
morgonen.....det känns kan jag säga.
Tänkte att jag kanske blivit bättre ändå....att det det inte var tabletten
men ack vad jag bedrog mig.
Idag står det kloklippning och hårklippning på schemat......håret
är det husse som ska klippa.
Förhoppningsvis dyker J upp så vi får kontakterna och fläkten
fixad.......han har alltid mer att göra en han hinner med så jag
brukar säga att jag tror aldrig att han kommer fören jag ser honom.
Nu ska jag sätta mig och pyssla lite tills det är dax att väcka husse
och vovvarna......då blir det frukost också ska vi tända första ljuset.
Ha en underbar 1:a advent alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men attans då? Hoppas värken släpper undan för undan...
Ha en fin första advent du med..*kramar*

2007-12-02 @ 08:49:25
Postat av: rut

Helena det är nog inte värt att du hoppar över medicinen om du gått på den en längre tid.
Jag vet inte om den är liknande den som jag fick som resulterade i väldig trög mage.
Men jag slutade nästan omedelbart innan kroppen hunnit vänja sig och försöker stå med smärtan.
Till skillnad från ovädret i går är det nu klart och nästan vindstilla så det ser ut en bli en vacker första advent.
Kramar om!

2007-12-02 @ 10:00:28
URL: http://www.rut.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja det är ju fasen att man ska få såå ont i magen av tabletter...är det inte det ena så är det det andra...suck!

Ha det gott ändå kära vän..kramiz

2007-12-02 @ 10:12:35
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: maria

Japp, klorna ska klippas här med... Här regnade det hela dagen igår, inte för att vi hade någon snö som kunde regna bort men ändå, inte så juligt inte... Hoppas att du får en fin dag och att ryggen håller tillbaka!!! Kram

Postat av: Znogge

Önskar dig, husse och prinsessorna det samma!
Kram!

2007-12-02 @ 12:50:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Christina

Ja den förbaskade värken.....
Jag hoppas att du får en fridfull första advent min vän
Kram på dig

2007-12-02 @ 13:31:38
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Här hr det regnat och slaskat hela långa dagen, men vi har fortfarande en del snö kvar, peppar peppar. Synd bara för nu blir det säkert jättehalt imorgon!!!!!
Kramizzzzz

2007-12-02 @ 22:54:22
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0