Vilken dag!

171507-655
Det gick rätt fort på röntgen men det var som värsta gympasset
för mig som är så stel.
De ska alltid ha en i lägen som är i det närmaste omöjliga.
Jag kom hem i tid för att se höjdhoppsfinalen i allafall och den var
spännande så det räckte.Tråkigt att Stefan bara kom 4a men kul att
killen från Bahamas vann,han är ju helt otrolig som bara har hoppat
höjd i två år.
Susanna Kallur gjorde sitt livs lopp men missade medalj men
en hundradel och Johan Wissman är i final på 400 m.
Kul att vi har så många duktiga svenskar.
När jag ser på sport så kan det bli ett och annat litet nej och ja rop.
Vilda är så van med det så hon reagerar inte men Ella måste
hoppa på mig och kolla vad som händer varje gång,ja hon
vänjer sig nog hon också.
Man skulle kunna tycka att hon borde vara helt slut nu efter att
ha hoppat på mig en gång i minuten men nu leker hon för fullt
med Vilda.Hon har blivit ett riktigt eneriknippe,hon som var så
väldigt lugn förut.
Jag ska ta och träna lite inför utställningen med henne så kanske
hon blir lite trött mentalt i allafall.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Gullungarna!!! Dom kommer vinna utställningen på sin charm..*ler segervisst*
Crisse har träningsvärk idag starckarn :(

2007-08-29 @ 16:47:26
Postat av: Babbelmoster

Ja det var verkligen synd för Sanna och Stefan att dom inte fick medalj, men så nära det var! Men detta är ju idrott i ett nötskal. Nära skjuter ingen hare! Men dom gjorde det ju ändå så bra.
Ha en bra kväll - kram.

2007-08-29 @ 17:45:17
Postat av: Åsa

Ska du ställa ut dom??
Har du gjort det innan?
Kul att hon är så pigg nu!
Kram på dig!

2007-08-29 @ 17:50:34
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Nalle

Tror att hon tror att du leker när du hejar på svenskarna ! Ha en fin kväll Kram

2007-08-29 @ 18:22:44
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja va synd att Holm inte klarade det!
Tur att inte jag har Ella här när jag kollar..jag brukar tjoa rejält!
Kramen

2007-08-29 @ 19:28:46
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Marina

Skönt att det gick bra!!
Ha en bra kväll!

2007-08-29 @ 19:36:15
Postat av: Malin

Jäkla msn låste sej när jag skulle skriva gonatt till dej 3 ggr i rad! Sista gången hade du gått offline!! Jaja... Gonatt och pussa flickorna!! =)
Kram!

2007-08-29 @ 21:36:33
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Det där händer ibland när vi ser på tv och det är någon sport eller så och speciellt när vi ropar "nej", då tittar vovvsingen på oss och undrar vad hon har gjort för fel *skrattar*!!
Kramizzzz

2007-08-29 @ 22:10:12
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Morron..önskar er en fin dag..hoppas du inte mår dåligt efter röntgen,som du säger dom vänder & vrider på en så kroppen knakar :(
*kram*

2007-08-30 @ 06:34:00
Postat av: Marina

Dom är ju så fina din flickor!
Håller med Anna, att du inte har allt för ont efter gårdagen?!
Kram på dig...

2007-08-30 @ 07:06:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0