Vilka prinsessor!

171507-629
Så var det fredag igen,undra var den här veckan tog vägen.
Jag tror att vovvarna börjat sin höstfällning nu så det är bara att ta fram
dammsugaren idag igen.
Annars har jag inga planer för dagen utan tar den som den kommer.
Solen skiner men det känns att det är höst i luften.
Både prinsessorna och jag tycker att det är skönt att slippa den hemska
tryckande värmen som det varit den sista tiden.
Det blir lite lättare att komma iväg på promenader nu när det inte är så
varmt.Går inte att släpa ut bullar på promenad i 25 graders värme och
gassande sol,det är jobbigt för en själv också.
Eftersom jag måste gå ner mer i vikt så är det bra att komma igång med
att röra på sig dagligen igen.
Har inte gått upp i sommar men heller inte ner så nu är det dax att
börja tänka på vad vi stoppar i oss.
Nu ska jag gå en bloggrunda och sen har jag ett möte med dammsucken.
Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tycker också att det är skönt när det inte är så varmt, skönare att promenera.
Dina bullar är så fruktansvärt gulliga och charmerande, mysigt att de ligger så nära varandra:)
Jag är så glad för jag har världens finaste bloggvänner, trevliga kommentarer varje dag och Helena, du är en av dem.
Ha det riktigt gott idag och så tar vi en lång promenad....
Kram

2007-08-17 @ 08:59:46
URL: http://http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Nalle

Man bör ju ta en promenad varje dag, men jag glömmer bort det. Kommer ihåg på kvällen och då vill jag inte gå. Hm, måste göra nåt åt detta. Men dagarna är så fyllda av roligheter och jag tycker inte det är så kul att promenera. Vill gärna ha ett mål.
Kul att du sett ett smycke som du vill ha. Spännande för mig att se vilket det är. kram och ha en jättefin dag idag.

2007-08-17 @ 10:36:26
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Jossan

Undrar också var den här veckan blivit av? Jag har haft lilla Geischa i över en vecka nu.. Blåser storm gör det också, trist.. Får städa lite jag med, måste rensa garderoberna..
Ha en bra dag! =) Kram!

2007-08-17 @ 11:53:37
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Micke

Ja, dammsugaren får arbeta övertid när man har husdjur:) Men det är det ju värt!!
Ha de fint!

2007-08-17 @ 13:01:42
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Åh vad dom är söta vilda å ella, på korten ser dom så lugna ut *ler* Skriva mycket?! hiihi ja när trollen sover hinner man med mycket annat. Tänkte bjuda hit dig å anders på söndag om ni har möjlighet.. Tror ni att ni kan? kram Vuksas

2007-08-17 @ 13:42:03
Postat av: Marina

Håller med dig , veckan har gått fort!!Men för min del så gör det inget, för nu är jag ledig i 2 dagar!
Hoppas att du har haft en bra dag?

2007-08-17 @ 14:45:11
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: matilda maräng

Hejsan..hoppas du har det gott i helgen..*kram* Tack för fina ord..men inte ska du va ledsen..jag är stark & envis..ska klara detta.

2007-08-17 @ 15:57:25
Postat av: Pia K

Men vet du vad,att damsuga är också motion enligt viktväktarna!damsug en halvtimme i en fleacejacka och polotröja så skall du se att man blir svettig.
ha en härlig Söndag och kika in och titta på Agges pappa-kan du gissa vem,hi hi hi!

2007-08-17 @ 17:10:27
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Znogge

Herr Hund fäller inte men drar å andra sidan in en del skräp i pälsen! Så dammsugaren är framme ändå!
Ha en bra fredag!

2007-08-17 @ 17:27:00

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0