Sommar idag också!

Börjar dagen med att visa en före/efter bild på vårt hus baksida.
Övre bilden är som det ser ut nu efter att all panel är bytt och målad,
den undre är såklart då innan då allt var brunt.
171507-637

171507-409
Pia ville ju ha lite före/efter bilder så nu har hon fått det.=)
Det blev en otrolig skilnad när det blev vitt över och under fönstren.
Vi är helnöjd med resultatet.
Om det inte blivit några förändringar hos Malin så ska hon,Max och
Majabulldog komma och hälsa på idag.
Skönt för Vilda att få lite avlastning,Ella är på henne mest hela tiden
och vill leka.Funkar inte lekinviten så lägger hon sig på henne och
snarkar  istället,att lämna henne ifred finns liksom inte.
Idag kan Maja få jobba lite med sin lillasyster medan vi fikar och myser
med Max.
Nu ska jag släpa mig ner i tvättstugan och sätta igång en maskin med
tvätt,det ser ut att bli bra torkväder idag.
Ha en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Villken skillnad!
Jättesnyggt med det vita.
Så härliga stolar di har....
Ha ne riktigt skön dag vännen
Kram

2007-08-23 @ 08:58:30
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Vilken härligt fin altan, den ser riktigt inbjudande ut.
Kramizzzzz till en finfin dag!!

2007-08-23 @ 09:30:28
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Jossan

Men gud så snyggt det blev!! Förstår att ni är nöjda, helt klart!

2007-08-23 @ 11:10:45
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Anonym

Skitsnyggt!!! Ni har så fina utemöbler oxå :D hoppas du har det bra? *kram*

2007-08-23 @ 12:22:47
Postat av: Znogge

Verkligen stor skillnad! Så fint det blev. Är lite avundsjuk bara på er som har solen...
Ha en fortsatt bra dag!
Kram!

2007-08-23 @ 12:28:46
Postat av: Emma och Pulver

Åh vilken stor skillnad! Håller med om att det blev jättesnyggt med vitt under fönstrena också! :) Tjusigt!

2007-08-23 @ 12:58:14
URL: http://www.emmli.com
Postat av: yvonne

Kanon snyggt :) Vitt är alltid stilrent och snyggt. Min nacke är inte bra i dag så jag håller mej hemma från skolan. Vet inte om det är vädret eller något jag gjort. Är svårt att veta med värk. Nu ska jag lägga mej och vila en stund med doggsen.
Kram

2007-08-23 @ 13:05:13
URL: http://www.sandbrooks.com
Postat av: Pia K

Jättefint!Vitt är så fresht.Vi har nu snöat in på turkosa detaljer på altanen men jag måste hålla igen så det inte blir överdrivet.
Men HALLÅ,före/efter bilden va ju på din frisyr,hi hi hi!!!Idag har det shoppats.Massa kul.När vi freshar upp köket i vinter så skall det bli vitt/grått/ljus rosa.Så jag har börjat förbereda nu när det är rea.KUL!Ja plus en massa kläder.

2007-08-23 @ 14:02:53
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Marina

Vart jätte snyggt!
Nu äntligen kom jag in, har haft problem sen i går att komma in å när jag ska skicka kommentaren som kommer inte koden upp!
Testar nu igen!
Hoppas att ni har haft d bra!!

2007-08-23 @ 14:37:37

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0