Sol!

171507-651
Idag är solen tillbaka men det är bara 9 grader på termometern så det
känns att hösten är här.
Vilda är lite frusen av sig så hon håller sig gärna i solen.
Idag ska jag vara på röntgen klockan 12.De ska röntga fötter,händer,
bäcken och lungor så jag får nog räkna med att vara där ett bra tag.
Tråkigt nog så missar jag antagligen höjdhoppsfinalen men de sänder
kanske den i repris.
Nu ska jag gå in på Skks hemsida och anmäla Ella till hennes första
utställning.Den är här i Nordichallen i början på oktober.
Hennes uppfödare ska gå med henne i ringen för det klarar inte jag av
med mina leder men vi ska så klart vara med på plats.
Vi är inte så intresserade av det här med utställning men vi provar den
här gången så får vi se sen.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oooo spännande med utställningen! =)
Lycka till idag!!!
Kram!

2007-08-29 @ 08:39:48
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Lycka till med din röntgen, skönt att få det gjort. Sen låter det skoj med utställningen, vad spännande!!!
Kramizzz

2007-08-29 @ 09:17:59
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Nalle

Va kul ! Lycka till !!!
Har ni sol ? Det har inte vi. Här är höst.
Kramar

2007-08-29 @ 10:40:06
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Marina

Det är lika kallt här med!:-(
Hoppas att det går bra på röntgen!
Utställning!Vad spännande!
Ha d gott!

2007-08-29 @ 10:52:29
Postat av: Marina

Näe du den där bångstyriga killen vill jag inte ställa ut! Han har dessutom kroksvans så han skulle nog inte gå hem hos någon domare :-(
Men för oss så är han världens finaste rottis i alla fall!
Jo, jag vet att jag skulle behöva vila, men det ser inte roligt ut här, man får ju skämmas när det kommer folk!
Kramisar!

2007-08-29 @ 11:06:27

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0