Regn & Rusk.

171507-653
Just nu vräker det ner och jag tror att det har regnat mest hela natten.
Det är för tidigt att säga om det blir någon shopping idag,jag har jäkligt
ont och är stel som en pinne ännu men det är bättre än igår.
Kan inte ens få på mig ett par sockar själv irriterande nog men stelheten
brukar ge sig efter ett par timmar när jag börjat röra på mig.
Jag börjar dagen som igår med att tända lite ljus och en kopp te.
Vilda har inte klivit upp än men Ella ligger här med mig och myser i
soffan.
Jag har beställt ett halsband till av Nalle,det är en av hennes fina långa
silver änglar och den ska komma med posten idag.=)
Känner mig som ett barn på julafton.
Nu ska jag röra lite på mig om jag ska komma iväg på någon
shopping.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Samma här, vig som ett kylskåp och regnet som bara öser ner och nu så har det börjat blåsa orkan med jämna mellanrum. Idag är det verkligen mys med ljus som gäller. Ha en bra mysig dag!!!
Kramizzz

2007-08-28 @ 09:09:12
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Tack det samma!Jag hoppas att du kommer iväg..

2007-08-28 @ 09:51:02
Postat av: Tina

Hej!
Kom att tänka på såna här magnetbrickor. Kan det vara av någon hjälp för dig?
Kram Tina

2007-08-28 @ 11:07:16
URL: http://tinaahlin.webblogg.se
Postat av: maria

Usch då, stel är inte skoj men som du säger det brukar kunna mjuka upp sig men det är vägen fram dit oxå... Hoppas att du kommer iväg på din shopping och hittar något skoj att shoppa!!!! Kram

Postat av: Christina

Här är en som mår bra idag och har shoppat, så imorgon kan jag väl inte röra mig, men det är i morgon det.
Önskar dig en skön och mysig dag.
Så vackra ljus.....
Kram vännen

2007-08-28 @ 12:51:52
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Nalle

Har den kommit ????

2007-08-28 @ 13:42:18
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Åsa

Här är väldigt varierande väder,hela registret på en gång. Man hinner knappt med i svängarna!
I morse hade vi bara 3 grader här,fan snart fryser det på natterna och jag som fortfarande väntar på sommaren!
Hoppas det blev en lyckad shoppniing!
Kram!

2007-08-28 @ 13:51:27
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Babbelmoster

Va mysig ljusbild!! Älskar ju ljus så ... alltid hemtrevligt att tända lite ljus när man slappar på kvällen.
Ha en bra och skön kväll - kram.

2007-08-28 @ 16:41:26

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0