Prinsessan på ärten.

171507-633
Kanske snarare prinsessan på kudden,hihi.
Som man bäddar får man ligga säger man och det har i allafall Vilda
tagit fasta på,hon är så himla go den tjejen.
Bilden tog jag igår för som vanligt så har hon inte klivit upp än utan ligger
och vältrar sig i min säng.
Ella har haft en träff med dotterns katt nu på morgonen.
Han har faktiskt börjat vågat sig upp från källarvåningen nu men han är
fortfarande inte alls förtjust i vovvarna.
Idag har dottern med sambo kommit hem från Japan så de kommer och
hämtar katten lite senare när de vaknat till.
Vädret ser ut som igår,lite sol och lite moln.Jag är nöjd bara det inte
regnar så det går att måla förådet.
Jag känner mig trött och har ont i fötter och höfter så för mig blir det
en hel del vila.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla Vilda =) HÄr har du Maja höglöp och förmodligen urinvägsinfektion...Hon kissar i blöjan hela tiden...eller åtminstonde en gång i timmen om man inte hinner släppa ut henne. Igår hade hon kissat ner båda byxorna så dom hängde på tork och hon kunde inte sova i sängen...gissa vem som satt brevis sängen på min sida och grät floder från kl 00-03.30? jo lilla Maja Malm...Tillslut var jag tvungen att hämta dom blöta byxorna och en handduk och sätta på henne hela rasket...Sen dess har hon sovit som en gris! Alice har sovit över oxå. Den lilla tokan ligger under täcket i knävecken så man är livrädd att man ska råka rulla över på henne=P

2007-08-19 @ 08:34:25
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Christina

Underbar bild!
Usch, har du ont idag, inget kul alls.
Jag mår lite bättre men långt ifrån bra, det blir jag aldrig så det är bara att vänja sig fast det är svårt.
Ha en riktigt skön söndag och pussa sessorna från Bosse Bulldog :)
Kram

2007-08-19 @ 09:29:11
URL: http://http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Anonym

*ler*
Attans att du har så ont nu...Jag hoppas verkligen att du snart kan börja med en ny medecin..För jag ser ju att det har hjälpt Jonte..VIsseligen har ni ju inte samma sjukdom...
Men det är ingen människa som ska behöva gå å ha så ont som du har..
Jag hoppas att det snart går över!
Ha en bra dag så gott d går!

2007-08-19 @ 10:57:09
Postat av: Jossan

Du kommer bergis att sakna Spock nu =) Du kan ju alltid komma hit när lederna lugnat ner sig och hälsa på mitt zoo =)
Skönt väder ute idag! Inte för varmt, precis lagom! Nu ska jag ta disken och sedan blir det rensa och tvätta och dona.. Ungefär som alla andra dagar ;)
Kram på dig!

2007-08-19 @ 11:15:28
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Marina

Det var jag som var namnlös..Men d kanske du förståd!

2007-08-19 @ 12:38:45
Postat av: Znogge

Ser ut att ligga bra i alla fall!
Kram!

2007-08-19 @ 13:22:53
Postat av: Lotta

Jag tar inte illa upp om du inte har lust att anta utmaningen :D Det är helt ok om du hoppar över den.

2007-08-19 @ 15:16:48
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Hon ser ut att sova riktigt gott den lilla rackaren, vovvsingen älskar att sova på kudde, det är livet det tycker hon. Stackare dig som har så ont i kroppen, förstår dig så väl, det är tur att man kan ta dagen i egen takt.
Kramizzzz

2007-08-19 @ 22:09:10
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0