Nu är jag hemma igen.

Jag börjar med att visa hur vovvarna såg ut när de förstod att jag skull
gå någonstans.De hade i allafall skött sig bra,allt såg ut som det skulle
när jag kom hem igen.
171507-658
Jag har haft några mysiga timmar med Malin och Max,vi har shoppat
och ätit lunch.Hittade både ett par jeans och en lampa som jag gillade.
Lampan köpte jag på Hemtex och där hittade jag även en vas jag inte
kunde klara mig utan.
171507-660
När jag kom hem gick jag raka vägen till postlådan och där låg paketet
från Nalle och väntade.
Ängeln sitter runt min hals redan och jag är så glad över den.
Tack snälla Nalle för att du finns och förgyller livet med dina vackra
smycken.Visst är den underbar?
171507-659
Nu ska jag tända lite ljus igen och koka mig en kopp te sen blir det mys
i soffan med vovvarna.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nalle

Åh va roligt att du tycker om den !! Så glad jag blir ! Det är svårt att fotografera dem tycker jag.
De blänker så mycket. Krama vovvarna från mig ! Å kram till dig med såklart

2007-08-28 @ 14:35:21
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Marina

Allt va fint!
Kul att du kom iväg!!

2007-08-28 @ 14:54:25
Postat av: maria

Det låter skönt!!! Mys på du! Kramar!

Postat av: A n n a

Jättefin ängel..den med hjärtat!!!

2007-08-28 @ 17:38:45
Postat av: Carola

Dem är så fina dina hunder. Gillade teckningen som du hade visade med hundarna.

2007-08-28 @ 23:01:57
URL: http://caroangel.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0