Mysdag!

171507-652
Nu har jag sett klart på den friidrott som intresserar mig,det gick bra
i kvalet för både Stefan och Linus.Susanna Kallur gjorde ett kanon
lopp och är i semifinal.
Jag har tänt lite ljus och vovvarna ligger här på var sin sida om mig
i soffan och snarkar,riktigt mysigt.=)
Det är nästan alltid så att när jag har som ondast så tycker jag att
det är så mycket jag behöver göra precis då.
Nu sitter jag och funderar på att det är dax att göra lite höst inne,byta
gardiner och kuddar mm.
Helst ska det ske idag.Imorgon om jag mår bättre är det troligt att det
inte alls känns lika akut utan då kan jag tom strunta i det och göra
nått annat.
Vad konstig man är ibland.=)
Nu ska jag sätta mig och pyssla lite så jag får något annat än
städning att tänka på.
Kramilikram!

Kommentarer
Postat av: Babbelmoster

Här där jag bor, i Piteå - är det +12 grader idag. Usch riktigt kyligt i morse. +6 när jag klev upp halv 5. Hörde att en som bor några mil in i landet och som jobbar på mitt företag, hade fått skrapa bilrutorna!! Längtar inte till den tiden måste jag säga!! Mysig bild du hade med ljusen - älskar också ljus och tänder varje kväll massor med ljuslyktor - både inne och ute.

2007-08-27 @ 13:35:22
Postat av: Christina

Så mysigt....snarkar hi hi det är så härligt.
Du är som jag då, skall ske meddetsamma när man känner för det, skall ock så byta till höst i uterummet, har vita skira panellängder där men det skall bli lite tyngre nu till hösten.
Ljus överallt på väggar i tak och på bord, bara så härligt.
Bosse är 3 år gammal och han snarkar också när han sover :)
Ha en jättemysig dag, väntar nog lite till med höstgardinerna för det är ju sommar mitt på dagen ännu.
Kram

2007-08-27 @ 13:41:54
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Låte härligt med mys och pyssel. Här är det mest stress!
Kram!

2007-08-27 @ 13:43:09
Postat av: Åsa

Här är det sjukstuga.......sonen är sjuk,höstens första förkylning!
Riktigt höstväder ute,blåst regn,sol moln om vart annat!
Ha en mysig dag!
Kram!

2007-08-27 @ 13:51:20
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Nalle

Här är det rätt kyligt ute nu. Strunta i städningen. Du ska ta det lugnt idag. Tittar på ditt fina kort lite då å då. Det står i en hylla här:)
Kram

2007-08-27 @ 15:39:06
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Marina

Låter härligt med mys och tända ljus!
Hoppas att du mår bättre i morgon och att du då har lusten kvar :-)
Sköt om dig !!

2007-08-27 @ 16:37:27
Postat av: Ninni

Ja men precis så är det ju...när man ligger sjuk i soffan ser man allt man vill göra..ja så mår man bättre och då är lusten borta!
Kram,kram

2007-08-27 @ 18:08:32
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

skit i dammråttorna :D låt Ella & Vilda ha nåt att jaga..he he
skickar lite cyber massage via datorn....pözz..

2007-08-27 @ 18:55:26
Postat av: Nina på Johangården säger

Ååå vad fin bild! Kram!

2007-08-27 @ 19:36:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Cina

Jag älskar höstens färger, men hatar själva vädret *rys* Och så blir jag alltid deppig - mer än vanligt alltså ;) Men levande ljus är alltid lika underbart och mysigt. Kryp du ner under filten och mys riktigt nu !
*kram*

2007-08-27 @ 19:42:21
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Jag är precis likadan, när jag har ont då ser jag allt som måste göras och de dagar då det är lugnare då har jag ingen lust, lite lustig är man nog, men det bjuder vi på eller hur *skrattar*!!!!
Vad vackert det är med ljus, det är så rofyllt!!!!
Kramizzzz

2007-08-27 @ 22:24:20
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0