Kväll!

171507-608
Inte blev det mycket städat idag inte.
Mamma kom förbi på en fika och sen ringde mannen och sa att han var
på väg hem med sonen i släptåg.
Sonens flickvän dök också upp efter jobbet så nu har vi ätit tillsammans
och de har tagit bussen hem till sig.
Som vanligt så försvann dagen alldeles för fort.
Tur att det är en ny dag imorgon och städningen finns ju kvar är jag rädd.=)
Dessutom dök min snickrande kusin upp och mätte våra hängrännor så
till veckan ska han komma hit och hjälpa oss att byta dem.
Ikväll ska vi bara äta godis se på tv och mysa men våra ljuvliga prinsessor.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej.. Onsdag kväll blir toppen, ni är hjärtligt välkomna =) kram

2007-08-17 @ 20:25:00
Postat av: curlingmormor

Ja du, det där med promenader är inte helt fel, man mår så bra när man får och kan röra på sig. Jag är evigt tacksam så länge fötterna bär!!! Tur att man inte går på händerna *skrattar*!!!!
Vilken vacker skymningsbild du har lagt in, väldigt fin!!!!
Kramizzzz

2007-08-17 @ 22:33:15
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det där hjärtat är jag fortfarande avis på !

2007-08-19 @ 11:15:07
Postat av: Monica

Fin bild !
jag har ett likandant hjärta:)

2007-08-20 @ 19:58:44
URL: http://lesermestandrasbloggar.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0