Fint väder idag igen.

171507-580
Ella har varit ute och kollat vädret nu på morgonen och det fick godkänt.
Igår när Anders skulle måla dörren på förådet upptäcker vi att vi fått fel
färg,vi skulle ha en ljusgrön men har fått en mörkgrön.
Jag vet inte om det är jag som skrivit fel färgnummer eller om det är han
som blandat som gjort fel.
Han har målat ändå med den mörka färgen för att se om den passar
den med men jag tycker inte det.
Det är inget större fel på färgen men det blev så stor kontrast mot det
beigegrå som är på väggarna.
Jag får fundera under dagen men det lutar åt att vi köper en ny burk med
färg,den vi tänkt från början.
Vet inte vad jag ska göra idag förutom att röja undan lite disk och annat.
Njuta av vädret ska jag så klart göra nu när det är lagom varmt och inte så
kvavt som det varit.
Imorgon ska jag åka med mamma och storhandla så jag ska sätta mig
och skriva en lista.
Nu är det bantning som gäller och då är det bra att inte handla så ofta.
Jag känner mig lite piggare i kroppen idag och som tur var så klarade
sig knät bra när jag stöp igår.Det ömmar lite men det är nog mest utanpå.
Nu har Ella somnat in igen bakom min rygg i soffan och Vilda ligger kvar
och snusar i sängen så jag ska passa på att röja lite nu när jag får vara
ifred.Risken är att de vaknar till när jag börjar rör på mig men man kan
ju alltid hoppas på en stund utan en svans av prinsessor.=)
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Morrn...ja men kan det inte vara snyggt med en kontrast, vi har klarblå dörrar här hemma till ljusgrått hus...riktigt läckert!
Ha en skön dag..kram

2007-08-20 @ 09:06:31
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Yvonne

Hejsan. Gick bra att komma upp i morse :) Kröp ner i sängen igen när jag kom tillbaka. Jag o hundarna sov till halv 10, skönt. Tråkigt att ni fick fel färg. Vi har riktigt höst rusk i skåne i dag.
Kramar

2007-08-20 @ 10:04:35
URL: http://www.nogg.se/sandbrooks
Postat av: A n n a

Hejsan, här är det lika bra väder ..solen skiner & jag är ledig..kan det bli bättre? Kram på er :)

2007-08-20 @ 11:06:12
Postat av: curlingmormor

När vi skulle måla vår lilla hall så skulle vi ha ljusgrå och när guben började måla så blev det nästan ljusblått, fast det hette ljusgrått, hm hm. Så det blev en ny burk färg med en annan nyans av grått, skam den som ger sig.
Kramizzzz

2007-08-20 @ 23:03:13
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0