Energiknippet Ella!

Ella och jag har haft en jättemysig dag med Malin,Max och Maja.
Maja var inte så sugen på att leka men lite bus blev det.
Men inte på långa vägar tillräckligt för yrhönan Ella så när de gått hem
och Vilda som varit instängd i sovrummet fått komma ut blev det full
rulle.Jag glömde totalt bort kameran när vi hade besök men nu var jag
med,kolla in bilderna på lekande prinsessor.
171507-642
Vilda har backat men Ella kommer inte runt från sitt ryggläge,haha.
Hon bara ålar omkring och vilda står och ser ut som ett ?.

171507-643
Nu är hon uppe och igång igen,hon biter gärna Vilda i benen,

171507-644
Den här bilden blev inte riktigt klar men jag måste bara visa den ändå,de
ser väl för roliga ut,hihi.

171507-646
Nu är Ella äntligen trött och ligger här i soffan med mig och vilar.
Vilda har oxå lagt sig men i den här värmen föredrar hon att ligga på
golvet.Det är fortfarande sommarvärme ute nästan väl varmt.
Ikväll blir det lugnt,ev ska vi se en film som heter Blood Diamond.
Nu ska jag också vila mig lite innan Anders kommer hem från jobbet.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Sötnosar!
Kul att ni alla har haft det trevligt idag!!
Men så är det väl ofta att man glömmer kameran när man skulle ha haft den framme!
Kram!

2007-08-23 @ 17:49:52
Postat av: curlingmormor

Vilken glädje de har utav varandra dina hundar, så roligt att se bilder när de är i aktion. Kameran min den ligger alltid där den inte ska, visst är det typiskt????
Kramizzzz

2007-08-23 @ 19:34:53
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Jag bara äääääääääääääääääääääääälskar dina hundar! Pözz på dom...
Sommarvarm kväll ..kanon att jobba & veva ner rutan när man ska hem..kroppen i ordning..kan det bli bättre?
*kram*

2007-08-23 @ 23:08:59
Postat av: A n n a

snart jobbdax..*kram*

2007-08-24 @ 06:13:31
Postat av: Znogge

Vilka härliga bilder! Jag tror Herr Hund skulle älska att ha en kompis!
Ha en bra dag!
Kram

2007-08-24 @ 06:54:47
Postat av: Marina

Godmorgon!
Hoppas att eran dag bli kanon!
Här skiner solen lite försiktigt,samtidigt som det är dimmigt!
Vi får se vad dagen har erbjuda här innan man börjar jobba!

2007-08-24 @ 07:02:41
Postat av: Malin

tack själv!! Å va snäll du är som har stämplat upp till mej!!Jag ska nog till ön en sväng idag så då kan jag fara förbi och plocka upp! =) Jag har lagt det där med Aloe Vera lite på is. Det har varit så mycket senaste året att jag har glömt bort helt och hållet=) Men jag kan hojta till om jag gör en beställning framöver!
Kram!

2007-08-24 @ 08:20:08
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0