En skön dag!

171507-639
Vilken skön dag jag haft.Vädret är kanon och jag har bara latat mig.
Blev bjuden på nybakt sockerkaka och kaffe hos grannen och sen
har jag pysslat lite.
Anders fixade kräftorn och resten av det som vi behövde handla på
vägen hem från jobbet så nu kan vi bara slappa resten av kvällen.
Hoppas mina leder känns lite bättre imorgon så jag kan klara mig
utan värktabletter och dricka lite vin.
Vovvarna har varit trötta idag,skulle tro att det har med värmen att göra.
De tycker att det blir lite jobbigt när det är så här varmt länge,vi har ju haft
sån här värme hela veckan.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

En härlig dag då?..
Fick ett infall av att du måste beskriva hur dom luktar, dina sessor? Alla som har hund vet vad jag snackar om..öronen, tassarna -pälsen luktar speciellt..*ahhhhhhhhhhhhhhhhh*..finns det nåt bättre?

2007-08-24 @ 17:59:55
Postat av: Nina på Johangården säger

Säger som Anna... hur luktar dina hundar? Jag har ju inte kunnat lukta på dem än... ju. Ha en skön kväll och trevlig helg. Kram vännen!

2007-08-24 @ 20:22:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vovvsingen har också varit slö idag, när det blir så här varmt länge så tappar hon matlusten, idag åt hon inte förrän sent på kvällen.
Hoppas att ni får det trevligt imorgon och att du kan unna dig lite vin!!!!
Kramizzzz

2007-08-24 @ 22:40:47
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0