Vilken ormgrop.

171507-208
Jag var bara tvungen att ta en bild på prinsessorna när dom låg så här
intrasslade.Dom ska alltid ligga nära varandra eller oss.
Vilda kryper ofta in under filten eller som här gömmer huvudet under
kudden.Dom är så roande som dottern brukar säga.=)
Här blåser det rejält idag också,det tycks aldrig sluta.Jag hade hoppats
på att kunna sitta ute lite i helgen men det är inte ett dugg lockande.=(
Det är bara att roa sig inomhus istället.
Det blir mest vila nu när varenda led i kroppen känns inflammerad.
Vi håller på att lyssna på en deckare nu av en isländsk författare,
Arnaldur Indridason.Han skriver jättebra deckare,sorgligt nog har vi
bara sista skivan kvar nu.
Jag beställde Håkan Nessers nya bok igår, En helt annan historia.
Hoppas den kommer i början på veckan,vi har blivit lite beroende av att
ha en bok att lyssna på.Jag har alltid en bok som jag läser på gång
också,just nu är det Livets vatten av Ingrid Alvén.
Som alla redan har sett så har jag bytt färg på bloggen.Anledningen är att
jag vill att den ska harmonera med prinsessornas hemsida som är rosa.
Om alla inte hittat dit ännu så finns den att hitta under länkar.

Ha en mysig påskafton allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy, gårdagen va ingen bra dag, fick en injektion jag me..lite bättre idag men ska ju jobba ikväll så det är jag nog inte "fit" för? Men jag måste har lovat...kram & ha det gött..

2007-04-07 @ 09:39:54
Postat av: Ninni

Hund skulle man vara då finge man sova när man ville (nästan)

Ha en bra dag hoppas värken ger med sig men jag antar att vädret har en bidragande orsak!

2007-04-07 @ 10:50:56
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Micke

Talböcker är faktiskt riktigt bra, har en hel hög...
Man kan liksom bara sluta sina ögon och gå in i boken...
Sen kan man ha med sig den ut på stan.. inte helt fel. Ha det fint!

2007-04-07 @ 11:02:31
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Love

Jag har faktiskt inte lyssnat på en enda talbok i hela mitt liv, men hört att det ska vara underbart att lyssna på dem, Jag får helt enkelt testa :)

2007-04-07 @ 11:50:10
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0