Prinsessan är på benen!

171507-259
Hon stödjer fortfarande inte på det opererade benet men det är ju inte så
konstigt.Det verkar som att det gör ont i vissa lägen och då skriker hon till
men annars tror jag inte hon har så ont längre.I natt har hon t o m legat på
det benet.Igår var hon uppe ett par gånger under dagen och ville umgås
med oss.=)Det går riktigt bra nu att ha Ella bakom en grind en stund,hon
låter inte hela tiden längre Vi stänger in henne när vi ser att Vilda vill upp
och röra på sig.Vi tycker att knät ser väldigt svullet ut men det är ju bara
drygt  2 dygn sen operationen så förhoppningsvis är det som det ska.
Just nu är det bara Ella och jag som är uppe,Vilda ligger i sängen och
sover med husse.Vi hade kanon väder igår med sol och riktig sommarvärme.
Idag är det också varmt men molnigt än så länge.
Jag ska åka på Birsta City med min mor och handla.Behöver lite nya vår
och sommar kläder nu när jag gått ner lite i vikt.
Det går ju bra att sticka iväg en sväng nu när Anders är hemma och
sjukskriven.Jag vill absolut inte lämna Vilda ensammen ännu.
Vi har inte satt på henne någon krage utan passar henne så att hon inte
slickar i såret.Det är så besvärligt för henne med krage och hon är faktiskt
jätteduktig på att låta såret vara.
Nu ska jag göra mig klar för shoppingturen.
Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag riktigt glad! Det är så bra att du uppdaterar ofta, särskilt i det här läget. Vi är nog många som känner oss som "extrafamilj" till Vilda och Ella nu! Här är det riktig sommar idag, björkar och fruktträd är gröna. Just nu sitter jag eg. och jobbar och hundarna har fått ett gäng olika tuggben att tampas om. Sen bär det av ut i skogen en sväng! Hälsa tjejerna!

2007-04-26 @ 09:51:31
Postat av: Nina på Johangården

Lycka till med shoppandet!

Härligt att Vilda piggar på sig som hon gör.

2007-04-26 @ 10:21:56
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Åsa

vad skönt att hon är på benen igen!
Hoppas du hittar kläder du vill ha!
Ha det gött,det har jag.....vi har banne mig 23,7 grader i skuggan idag!
Kram!

2007-04-26 @ 15:37:40
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Ninni

Ja det går verkligen åt rätt håll..va skönt!

Nya kläder och gått ner i vikt..önskar att jag kunde skryta med det jag med..men, men jag har lagt på mig lite istället, nu har jag varit stenhård den här veckan...så nåt kilo har jag tappat!
Men sen tillv eckan åker vi på semester och då vet man ju hur det blir..ha,ha!

Ha en skön kväll, kram

2007-04-26 @ 17:29:43
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh va glad jag blir att hon är uppe!! Nu kom jag in på nätet..håller på bli tokig..ha det gott! *kram*

2007-04-26 @ 17:46:02
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0