Nu är det bestämt!

Operationen blir på måndag den 23 april klockan 12 i Upplands-Väsby.
Pust vad skönt att allt är bestämt nu.
Anders följer inte med utan det blir jag och min bästa vän som åker med henne.
Han är fortfarande sjukskriven och mår inte så bra så det blir nog bäst så här.
Så Barkaby here we comes.Vi måste ju göra något medans vi väntar på att få ta med oss Vilda hem,då blir väl shopping bra.En träff med Anna hoppas jag också går att ordna.
Klart jag fortfarande är orolig men jag vet ju att dom är duktiga där.Jannis är en riktigt bra kirurg och dom är vana att söva bulldog.Jag har själv pratat med Jannis idag och fått förklarat för mig hur operationen går till.
Det kommer att bli några jobbiga dagar när vi kommer hem men vi har gjort det en gång förut så det kommer att gå bra.Ca 3 veckor tar det innan hon är bra igen sa han men nu är det Vilda vi pratar om så då går det nog i turbo fart.
Hon repade ju sig otroligt snabbt efter patella operationen.
Idag när vi bara satt och hängde i soffan så ringde det på dörren.Det var en vän till mig som kom med en bukett blommer till oss och Vilda.Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna så bra vänner.=)

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! Jag ska titta hur jag jobbar..tror att jag jobbar till 14 eller 15 den dan men det går nog att ordna? Ska jobba på det .
Det kommer att gå bra..Jannis känner man sen gammalt..han har man använt på sina hundar sen han flytta hit till Väsby för 15-20 år sen!

2007-04-17 @ 22:40:20
URL: http://thisisme-anna.blogspot.com
Postat av: Åsa solsickan

Vad gulligt gjort av din vän!
Du förtjänar vänner för du är själv en bra vän!
Var inte så blygsam mot dig själv!
Bamsekram till dig och vilda!

2007-04-18 @ 06:00:31
URL: http://solskuggan.se/sickan

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0