Fy vad kallt det är!

171507-202
Vilda var lika frusen som oss igår och låg under filt när hon vilade.
Snabb som man är så har jag slagit av de flesta element,får nog slå på
dem igen om det ska fortsätta att vara så här kallt.
Det är inget fel på Vildas analsäckar.Hon har två gånger nu tömt dem inne
och igår när jag kände på dem så tyckte jag att de var lite svullna.
Ringde så klart vår vetrinär och fick en tid som igår.Men när vi sedan skulle
kolla henne en gång till så var det inte svullet längre,då hade hon varit ute
och rastat av sig.=)Typiskt mig och överreagera när det gäller vovvarna.
Jag ringde vetrinären och avbeställde tiden,tydligen ska det vara rejält svullet
en tid om det är något problem
Pratade lite senare med Malin som har Maja bulldog och hon sa att Maja
tömmer sina inne en gång i veckan.Eftersom inte Vilda gjort så förut så blir
man ju lite fundersam,men nu avvaktar vi och hoppas att allt är som det ska
med drottningen.
Idag ska jag åka till Birsta City med Jossan.Vi ska titta lite och ta en fika.
Lite påskgodis ska jag köpa och blommor.
Om det ska vara så här kallt i påsk så får man väl kura ihop sig inne.
Äta godis,lyssna på böcker och se på film.
Vi kanske kommer oss för att gå ner i gillestugan och se film,där har vi en
hemmabioanläggning som vi aldrig använder.
Det är en himla skildnad att se film där på en stor duk och ett bra ljud än på tvn.
Ända väljer vi oftast tvn för den har vi i sovrummet,då kan man krypa ned i sängen
och se film.=)
Nu ska jag göra mig klar inför shopping rundan.

Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Detsamma du..ha en mysig shopping dag med fika..se nu till att ta med hem lite gottis att smaska på ? Kramen...

2007-04-04 @ 09:52:08
Postat av: Love

Men bra att du är uppmärksam med vovvarna, bättre att vara lite mer överbeskyddande än att inte bry sej alls ju :) Ha en bra dag. Kram

2007-04-04 @ 10:06:46
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Skönt att det löste sig med "säckarna"
Det är inget kul att behöva tömma dom förhand.....det luktar ju så förbannat illa!

Ha det gött idag!
Kramen!

2007-04-04 @ 13:28:16
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Malin

Haha! Det lät som om vi har världens säcktömmardam här! Men det är ju bara någon droppe som kommer ju =)

2007-04-04 @ 17:43:55
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0