Äntligen kan jag uppdatera!

171507-215
Idag var det inte lätt att komma in på blogg.se,segt som sirap.
Fredag den 13:de idag men jag känner mig inte oroad,är inte så vidskeplig.
Vi har väl haft vår otur för i år nu med Vildas skada.
Hon haltar på och har nog väldigt ont men humöret är det inget fel på,hon
är lika possitiv och glad som vanligt.
Idag ska jag försöka få något gjort här hemma,funderar på att ge mig på
köksfönsterna.Nu vill man bort med alla mörka murriga gardiner och få in
lite ljus istället.Jag har fått allt scrapmaterial jag väntat på så länge den här
veckan så det är svårt att inte fastna med det istället för att städa.
Vi har börjat lyssna på en ny ljudbok,En helt annan historia av Håkan Nesser.
Har inte hunnit så långt än men jag tror den blir bra.
Jag ska ta en rejäl promenad med Ella också så hon blir lite trött och låter
Vilda vara ifred.Hon tycker att livet är hemst tråkigt nu när hon måste vara ute
på gården själv och inte har någon att leka med.
Så henne måste vi aktivera och Vilda måste vi vakta så hon vilar,det är fullt upp
med två prinsessor i huset.

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0