Äntligen har det slutat blåsa.

171507-207
Det ser ut att bli en riktigt fin dag,solen skiner och det är nollgradigt.
Vi kanske kan våga oss ut på altanen lite senare idag.
Prinsessorna leker och stojar trotts att Vilda haltar igen.Det är omöjligt att
hålla henne helt stilla men vi försöker så gott det går.
Man tycker att hon borde känna själv vad hon orkar men det vet vi nu att hon
inte gör.Det blir att åka med henne till vetrinären till veckan och kolla benet,
förhoppningsvis så är det en sträckning bara.
Hon får sitta med mig och sola på altanen idag och bara mysa.Jag får sätta
en limklick i rumpan på henne.=)
Som vanligt blir det en sväng med snabeldraken också,jag tycker att vovvarna
fortfarande släpper lika mycket päls.Förra våren hade vi ju bara Vilda och jag
kan säga att det är stor skildnad att ha en till.Ella är den som släpper mest
dessutom.Det är skönt att det har torkat upp ute så att dom slipper bli så leriga
om tassarna,lite mindre att städa.

Ha en skön påskdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

*fniss* lim klick i baken...he he..vore nåt det..skulle man själv behöva!!
Ha det gött i solen..skit i snabel draken det gör jag, det får bli imorrn :D

2007-04-08 @ 08:32:40
Postat av: Ninni

Ja har man djur då går dammsugaren jämt!

Tack för rara ord...ha en skön dag, kramen

2007-04-08 @ 09:04:34
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Åsa

Det har varit en låååång blöt lerig vinter här.Så det är skönt att det torkat upp lite.
Har aldrig varit med om en vinter som denna.Gud vad hundarna har dragit in skit!

Ha det bra!
Kram!

2007-04-08 @ 11:10:21
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Jossan

Limklick i ändan, hihi.. Du kan scrappa med henne på riktigt!! =) Stort kort =)
Skönt att det äntligen slutat blåsa! Det är kyligt i luften men när solen kommer på balkongen lär det bli varmt och skönt, då drar vi oss nog ut, jag och grabbarna grus =)
Ha en bra dag! Kramelikram!

2007-04-08 @ 12:23:13
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Malin

Jag har INTE farit in än =P...inte ens ett tecken på att det är på g =(. Idag tog jag och maja en långpromenad men inte ens en endaste liten sammandragning kunde jag få... Den kommer att stanna därinne tills 18 årsdagen! jag blir galen!! Hur är det med lilla Vilda stackarn då? Är det lika illa i benet eller har det blivit bättre?

2007-04-08 @ 14:45:27
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Malin

Nu har jag iallafall uppdaterat min blogg...Ibland blänker man till =P

2007-04-08 @ 21:56:16
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0